środa, 15 lipca 2015

Tokio w pigułce - dzień II

Po powierzchownym ogarnięciu stacji Shinjuku i pieszych atrakcji w jej pobliżu, drugiego dnia nadszedł czas na ruszenie w miasto. :)

Zwiedzanie zacząłem od stacji Tokyo, od której spacerkiem przeszedłem w kierunku Pałacu Cesarskiego. Oczywiście sam pałac jest niedostępny, ale warto się przejść chociażby dla samych widoków okalających siedzibę rodziny cesarskiej. Mam nadzieję, że poniższe zdjęcia zachęcą Was do tego. :)

Stacja Tokyo

To co czeka nas po drodze :)






W podziemiach  stacji Tokyo znajduje się również Galeria Sztuki, w której trafiłem na wystawę  fotografii najciekawszych miast świata... niestety nie znalazłem żadnego polskiego akcentu...
W pobliżu znajduje się również Ginza - jedna z najdroższych dzielnic Tokio w której znajduje się wiele markowych domów towarowych, restauracji oraz teatr Kabuki.

Od stacji Shinjuku do stacji Tokyo dojedziemy między innymi Chuo Line Rapid Service lub Tokyo Metro Marunouchi Line - cena to 200 jenów.


Kolejnym przystankiem jest Akihabara - centrum handlu elektroniką, grami komputerowymi i przede wszystkim mangi i anime.  Można tutaj znaleźć dosłownie wszystko co jest związane z Japońskimi kreskówkami, wszystko! :)




Ze stacji Tokyo do stacji Akihabara dojechałem Yamanote Line - 140 jenów.
Jeśli mogę polecić przejażdżkę metrem jako atrakcję, to zachęcam do przejazdu na trasie z Akihabary do stacji Shinjuku (np. wracając) Chuo/Sobu Line - 170 jenów. Trasa metra prowadzi wzdłuż rzeki Kanda - pięknie. :)

Kolejnym punktem tego dnia była Asakusa, wraz z tym razem buddyjską świątynia Sensoji. Bedąc tutaj warto przejść się ulicą Nakamise i Shin-Nakamise. Są to ulice handlowe, pełne sklepów, sklepików i tym podobnych... :)






Ze stacji Akihabara do stacji Asakusa dojechałem linią Chuo/Sobu Line Local Service - 140 jenów.

Ostatnim miejscem tego dnia było miejsce, które widziałem już z Asakusy i które co chwilę przykuwało mój wzrok - Tokyo Skytree. :) Jest to obecnie najwyższa wieża widokowa na świecie, a jej najwyższy taras znajduje się na wysokości 450 metrów. Jej "wysokość" oprócz wysokości jako takiej posiada również restauracje, sklepy, sklepiki, szklaną podłogę i akwarium... :)






Bez większego problemu z Asakusy można do niej dojść pieszo, ale niech nas nie zwiedzie to, że ją widzimy i że wydaje się nam, że jest bliziutko.... zwłaszcza jeśli nogi nam odpadają :)
Gdyby komuś nogi odmawiały posłuszeństwa to można się tam dostać: Tobu Skytree Line Local - 150 jenów.


Imperial Palace
http://www.japan-guide.com/e/e3017.html

Akihabara
http://www.japan-guide.com/e/e3003.html
Asakusa
http://www.japan-guide.com/e/e3004.html

Tokyo Skytree
http://www.tokyo-skytree.jp/en/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz